Toch niet tevreden over het bestelde product? Is het product defect? Dat is heel vervelend voor u en willen wij graag zo snel mogelijk oplossen. De volgende spelregels zijn daarbij van toepassing.

  • 14 dagen bedenktermijn op bijna al onze producten.
  • 'Daarom' accepteren we ook als reden.
  • Minimaal 2 jaar garantie op bijna al onze producten.
  • Defecte producten, binnen de garantietermijn, sturen wij na reparatie kosteloos retour (binnen NL).
  • Bij ruilen: mits op voorraad binnen 5 dagen al in huis.
  • Bij retouren: het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.
  • Bij defecten: in 90% van de gevallen binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.

Indien u uw producten terug wilt sturen, vragen wij u de originele factuur en een begeleidend schrijven bij te voegen.(Voorbeeld van begeleidend schrijven) 

Indien het product niet in originele staat bij ons retour komt. Zullen wij hier een waardevermindering voor in rekening brengen (wij denken hier aan beschadigingen of incomplete producten). 

Wij werken op basis van carry-in garantie. Dat betekent dat u er zelf voor moet zorgen dat defecte producten bij ons aangeleverd worden. Vervolgens zullen wij in contact treden met de fabrikant en het probleem voor u oplossen. Indien de fabrikant een langere garantie geeft op het product dan 2 jaar, geldt dat uiteraard ook voor u. 
Aanmelden van een garantieclaim graag met dit: (Begeleidend schrijven garantieclaim)

Zodra wij uw product hebben ontvangen, zullen wij contact opnemen en u informeren over de vervolgstappen . 

Multimedia Center garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Uitzonderingen

De volgende artikelen zijn uitgezonderd van bovenstaande retour- en garantiebepalingen:

  • Softwarepakketten, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verpakking is geopend.
  • Diverse artikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend en derhalve niet meer bruikbaar zijn.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.
  • Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets.
  • Batterijen en accu's. Hierop is een garantietermijn van 1 jaar van kracht.
  • Op tweedehands artikelen zal per product worden overlegd wat de garantietermijn is.

Neem contact met ons op als u twijfelt of uw product onder de uitzonderingen valt.

retourkosten

Voor het terugzenden van uw product (zowel voor het retourrecht als voor een garantieclaim) dient u zelf zorg te dragen voor de verzendkosten. De kosten voor het retourzenden van uw product kunt u hier via de PostNL uitrekenen. Defecte producten, binnen de garantietermijn, sturen wij na reparatie kosteloos retour (binnen NL).

Scroll to top