Klachtafhandeling

Wij streven uiteraard naar 100% klanttevredenheid.
Indien u desondanks een klacht heeft over onze diensten of een gekochte product, vernemen wij - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk de details van u. Dit dient in ieder geval binnen twee maanden na aankoop te gebeuren. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mag verwachten. Het is belangrijk om uw klachten schriftelijk aan ons kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kun u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op ICTWaarborg in te vullen.

U kunt uw geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking